NIEUWS//PUBLICATIES

06 nov 2018

Jouw eigen klantreis in kaart voor €1.495: interactief en inspirerend!

Mijn unieke methodiek werkt voor kleine en grote organisaties.

Wil jouw organisatie zich onderscheiden door middel van een waardevolle klantervaring? Breng eerst jouw huidige klantreis in beeld. Dat is de basis voor verbeteringen, vernieuwingen en innovaties.

Aan de hand van mijn interactieve – en inspirerende methodiek visualiseren we de huidige klantreis. Vanuit het perspectief van de klant kijken we naar de content, campagnes en (digitale) oplossingen die jullie organisatie nu biedt.

Dit gezamenlijke beeld van de huidige klantbediening biedt waardevolle inzichten. Van hieruit kun je doelgericht extra waarde toevoegen voor jouw klanten. Uiteraard kan ik dit ook faciliteren, eventueel in combinatie met de merkidentiteit. Maar samen ontwikkelen we nu – en voegen we nu alvast 1 element toe aan jullie huidige klantreis om klanten emotioneel te triggeren. Het bewijs dat het werkt!

Ben of ken jij een organisatie die de huidige klantreis wil vastleggen? Onder meer om …

  • intern een gemeenschappelijk beeld te vormen van de huidige klantbediening?
  • vanuit de ogen van de klant naar de huidige klantbediening te kijken?
  • verbeteringen, vernieuwingen en innovaties door te voeren in de propositie?
  • de basis te leggen voor adequate informatieverstrekking aan de klant?
  • tot een nieuwe contentstrategie te komen?
  • een nieuwe campagnekalander op te stellen?
  • klantwaarde te vergroten?
  • onderscheidend te zijn van de concurrentie?
  • resultaten te verbeteren?

Laat het mij weten dan neem ik direct contact met je op! Tot en met het einde van dit jaar geniet je van het zwaar gereduceerde tarief van €1.495* (normaalprijs €2.995). Dan begin je 2019 meteen goed!

Wat krijg je voor dit bedrag?

  • Organisatie en facilitatie van de Klantreis Workshops op uw locatie;
  • Vastlegging huidige klantreis;
  • 1 nieuw element in de klantreis om klanten emotioneel te triggeren.

 

martijn-huisman