MH SOLUTIONS

WAARIN ONDERSCHEID
IK MIJ?

Ik kan mij feilloos verplaatsen in anderen en maak anderen graag blij. Ook jouw klanten, dat is mijn tweede natuur. Ik kijk, luister en leef mij in. Daarna gaat mijn creatieve geest aan het werk om ook van jouw merk een sterk merk te maken.

EEN STERK MERK HEEFT EMOTIE

Een sterk merk is geloofwaardig, relevant en onderscheidend. Emotie is hierbij het sleutelwoord. Rationele elementen als prijs, snelheid, eenvoud en aanbevelingen moeten op orde zijn. Anders doe je überhaupt niet mee. Maar wil je echt opvallen? Dan zijn bijv. Perfectie, Magie en de Glimlach veel sterkere waarden.

IK VERBIND iDENTITEIT, iMAGO EN iNSTINCT

Naast emotie is het cruciaal dat je waarmaakt wat je belooft. Het is zinloos je op één of twee van de drie i’s te richten. Dat levert op langere termijn geen enkel resultaat, zonde van je geld en energie. Pas als de drie i’s van Martijn verbonden zijn wordt jouw merk een sterk merk. Echt, het merkt!

HET VOORDEEL VAN EEN ZZP’ER

Ik ben een zzp’er. Dat biedt mijn klanten in vele opzichten flexibiliteit. Niet alleen voor wat betreft mijn inzet, maar ook als het nodig is de hulp van andere experts op hun vakgebied in te schakelen. Zo werk je via mij alleen maar met de beste mensen uit mijn- of jouw eigen netwerk. Dit verhoogt de kwaliteit enorm en scheelt flink in de kosten ten opzichte van het werken met bijvoorbeeld een consultancy-bureau.

WAAR KUN JE MIJ 'S NACHTS VOOR WAKKER MAKEN?

  • Markt- en merkpositionering (zowel nieuwe als bestaande merken);
  • Merkidentiteit en belofte (brandkey);
  • Customer Journey;
  • Branding en Campagnes (online en offline);
  • Content en Communicatie;
  • Creatieve Communicatie (huisstijl, webdesign).

 

Lees hieronder mijn visie op deze aandachtgebieden.

MARKT- EN MERKPOSITIONERING

Een succesvolle organisatie heeft ambitie, doelen en een strategie. Deze strategie beschrijft onder meer het verdedigbaar concurrentievoordeel van jouw merk, dat in het hoofd van de doelgroep geplaatst moet worden. Deze merkbelofte is het uitgangspunt om je te kunnen onderscheiden ten opzichte van de concurrentie in de markt.

CUSTOMER JOURNEY

Aan de hand van mijn eigen customer journey methodiek visualiseren we jouw Interactiekanalen; Momenten vd Waarheid en Klantinzichten. Dit geeft inzicht en overzicht over jouw totale dienstverlening en klant-interactie. Op basis hiervan ontwikkelen we oplossingen om jouw merkidentiteit continue en consistent uit te dragen. Zo maak je waar wat je belooft en bereik je het gewenste imago en resultaat: groei!

CONTENT EN COMMUNICATIE

Communicatie en content marketing gaat over connectie maken met de ontvanger en is cruciaal om jouw merkbelofte in het hoofd van jouw doelgroep te krijgen. Daarbij is het belangrijk dat informatie relevant, duidelijk, correct, aantrekkelijk en op het juiste moment via het juiste kanaal wordt gecommuniceerd.

MERKIDENTITEIT EN BELOFTE

Iedere merk (organisatie) is uniek, net als ieder mens dat is. Maar wat maakt jouw merk uniek en onderscheidend? Wat spreekt jouw doelgroep aan? Je kunt echt niet aantrekkelijk zijn voor iedereen. Immers, smaken verschillen. De diepere bronwaarde van jouw merk vormt de basis van jouw merkbelofte. Het gaat al lang niet meer om Wat je doet, maar om Hoe en Waarom je het doet.

BRANDING EN CAMPAGNES

De juiste (on- en offline) marketingstrategie is onmisbaar voor een sterk merk. Zet jouw (potentiële) klanten aan tot actie voor omzet op korte termijn en bouw tegelijkertijd een emotionele band op met jouw doelgroep. Dit zorgt voor ambassadeurs en levert op lange termijn een flink hoger rendement op. Zorg hierbij dat je de doelgroep jouw merk of organisatie ‘laat beleven’. Dat valt op en blijft hangen.

CREATIEVE COMMUNICATIE

Het is belangrijk dat je een verpletterende eerste indruk maakt. Het uiterlijk is in deze van het grootste belang. In een oogwenk snapt jouw doelgroep wie jouw merk is en waar het voor staat, dat maakt jouw merk aantrekkelijk en onderscheidend. Zo een huisstijl voeren we natuurlijk consistent door in alle relevante communicatiedragers.